//CLICK! Wanyy Wanoo♥











Hye Earthlings ♥ You have stumbled on my blog . Leave your footstep in my Cbox . Follow , and I'll follow you back dear readers :) Thank You ;*

▲ MySelf
♫ MyBebyBoo
▲ MySunshine
♫ MyEndlessLife








Design by : Nurin H.(mygurlz).
Basecodes : Husnaa.
0thers : <3 | <3


Older Post | Newer Post
Khas untuk awak :'(
Saturday, October 15, 2011 | 4:56 PM | 1 Stalker(s)

Assalamualaikum Warrahmatullahi Wabarakatuh ~

As u can see , Wanieyy adea letakk gmbaa yg sdg menangis airmata di ats kann .. Okeyy ~ straight to the point , i hate of being myself so much :'(
yelaa ,,, maybe da takdir & lumrah hidup Wanniey jea asekk difitnah & dituduh .. Maybe jugaa Wannieyy hanyee seorang perempuan yangg sangat lemah ,,, 

i can't understand myself nowadays .. i can't , i can't , i can't ! :(
Wanniey adea kecewa dgn seseorang niyy ,,, iaitu AWAK ! yes , AWAK yg saya sayangg !
AWAK telah punn membuat hatyy saya teruris dengan kata-II AWAK semalam .. Yee , saya sedar saya niyy sapea .. Tpyy , jgn lhaa smpayy na bgyy ayat yg pedas katt saya .. memg untuk kaly pertama AWAK antaa sms kat saya cmtuu kann ? saya sedihh sangat-II wakk .. Kenapa AWAK da b'ubahh ? da ta smea cam dluwhh agyy ?? KENAPAAA ? :'(
i can't bear with it ..
"Yg ayg g sound jirn b wat pe ?! B jumpe dia pun bengang je. Dia dah cite kat b. Ayg ckp dia nak goda b. x ar nak jeles smpai nak sound orang len. Biase-II je .."

yaAllah ,,,, ayat AWAK membuatkan hatyy saya terguris , terluka dengan sikap AWAK .. 
saya menangis malam-II sbb mengenangkan ape salahh saya smpaii AWAK buat saya cmniyy .. Saya ta pena bbual cmtuu kat orang wakk ! GODA ? yaAllah ,,, ta terlintas punn dlm otakk saya na sound jiran AWAK cmtuu .. GODA ialahh perkataan yangg amat kasar bg saya .. krn ituu lhaa hatyy saya t'guris bila bce sms AWAK tuu . . TAK PERCAYA :'( Lgpunn , act yg g sound jiran AWAK ue bukann saya , tpyy kawan sayaa . . diulangi ~ Bukan saya , tapi kawan sayaa ,, !

selama saya kenal AWAK , AWAK ta pena punn cmniyy . . tapelahh .. sayaa redha & tawakkal jea atas fitnah & tuduhan yang dibuat kpd Hafni Shazwani Zaini yangg lemahh ini :'(
Allah ituu MAHA KUASA . , Semoga AWAK & jiran AWAK dapat petunjuk yangg dapat membuktikan orang ituu BUKAN SAYA . . amiinn ,,,
lgpunn , saya ta pena punn na tpuu AWAK . yeee , ituu bukan sayaa ! SUMPAHH BUKAN SAYA ! *Harap AWAK faham :'(

klw AWAK maraa sayaa punn , jgn lhaa smpayy bgyy sms kat sayaa yg boleh membuatkan hati saya terluka .. SAYA SAYANG AWAK . tpyy , sayaa tertanya-II apa salah & silap saya smpaii AWAK buat saya cmniyy ?? Kenapa Kenapa Kenapa ? ? ?
Besar sngat kea kesalahan saya tuu ? Okeyy , se-besar manea punn kesalahan saya terhadap AWAK , maafkan saya jikalau saya ta wat yangg terbaikk tuk AWAK . saya harap AWAK maafkann ..

Act , saya benci diri saya sendiri ! Benci :(
tapelahh ,, saya akan cuba sedaya upaya saya tukk berubahh .. Dengan izin Allah ..
SAYA HARAP AWAK DAPAT MAAFKAN SAYA .

To Muhammad Nazmi Bin Apandi : Awakk . . Saya minx maaf kalau saya adea sakitkan hatyy awak selama kita adea hubungan niyy .. tpyy SUMPAH ! orangg yg sound jiran awak ue BUKAN SAYA .. Okeyy, , mcm saya cakap semalam . . semoga Allah memberi petunjuk kpdmu .. InsyaAllah , amiinn . . ppepown , , Maafkan saya agyy skalyy .. Awakk da janji kann tana gaduh nan saya agyy .. kann ? Saya harap awak simpann janji awk tuu baik-II ,, 
Saya pegang janji awak .. Last But Not Least , , , ILOVEYOU  

To Jiran Muhammad Nazmi Bin Apandi : Saya minx maaf jikalau ada orang cuba tukk marah awakk melalui FB saya .. SUMPAH ituu bukann saya ! tapelahh .. law awak ta caye jugakk , Hanya Allah yang dapat tunjukkan kebenarannyee .. Allah ituu maha Kuasa .. May Allah give you clues to the truth .. Once again ,,, i'm sorry if i did any wrongs that makes your heart hurts ..

Sorie kalau ayat Hafni Shazwani niyy adea membuatkan Awak , Awak dan Awak terasa , kecikk atyy , terguris dan seangkatan dgnnyaa .. Semoga Allah merahmati kalian semua ..

Salam Sayang ,
Si Keding (:

Purple Gal - Kebenaran tidak memerlukan hiasan bunga2 kata ..