//CLICK! Wanyy Wanoo♥











Hye Earthlings ♥ You have stumbled on my blog . Leave your footstep in my Cbox . Follow , and I'll follow you back dear readers :) Thank You ;*

▲ MySelf
♫ MyBebyBoo
▲ MySunshine
♫ MyEndlessLife








Design by : Nurin H.(mygurlz).
Basecodes : Husnaa.
0thers : <3 | <3


Older Post | Newer Post
I LOVE THEM :)
Thursday, December 8, 2011 | 6:46 AM | 1 Stalker(s)
Hyee :) 
How are you today readers ? :) Hope u're fine ;DD
Seriously , act malam niyy idea mencurah-II . haha , tibe-II tukaa BM =.=
Okeyy , straight to the point , post kaly niyy khas untuk my group , Kitak Community 

kayy , SAYA gembira bersama mereka . . mwehehe :3 sp yang satu skolaa waddin uhh , confirm tiap-II mase , asek nmpakk kteuwg bersama kan ? hihi . walaupun ade yg bergaduh antara satu sama lain , SERIOUSLY , kami tidak akan sesekali berpecah belah . almaklum laa , kteuwg niyy ber-group-II sejak form 2 .. 
Tarikh keramat kami iaitu 01/07/2010 

kayy , jangan kutukk tau ! sbb time niyy masih dakk mentah , so byaselaa , muka semua immatured . HAHA , jangan marah tau :P
#dulu ade 9 ahli .. tapy , dahh berpecah :'(

Ceria takk ? HEHE ^^ act , mase form 2 , aku duduk asrama ,, so , hanya tinggal kenangan 

Act , group niyy ade 6 orang , tambah lagy ahli baru iaitu NURHAFIZAH BINTI MUSA
and my cuzzy , nama nyee ARDINI ZALIKHA NORDIN . 
but then , memandangkan dy takk satu skolaa and satu form nan kteuwg kann . so , jadilaa 7 orang :) 
Bagy aku , mereka memey sporting abess , penyayang tuu jangan ckp laa kan . . kalau sorang menangis , bagaikan adik-beradik . , sekor-II risau .. " ehh ehh , kenapa niyy ? jgn laa menangis .. cuba cerita kat kteuwg ,, mne tahu leyy tlong kan ? " hihihi . memey penyayang , 

tapy part paling sedih , dengar-II laa kan , mostly , ahli-II niyy daa nakk berpecah . Ya Allah , sebaknyeeeeee :'( maseng-II nakk pindah skolaa tahun depan :'( aku ? hmm . . tahh laa , kite merancang , Allah yang tentukan ,, betul takk ? :'(
Korang-II , , Kalau dahh pindah tuu , jgn lupaa org disini yee , , hope korang happy ., jgn buat masalah sgt tauu . , yeee , aku tahu korang baikk , tapie jangan pulaa korang terpengaruh nan kengkawan sekeliling tauuu . nnt makin teruk jadinyee . Termasuk laa aku . HAHA

niyy baru 5 ,, lagi duaa takk join ,, alahai , sedih :(

Niyy gambar lepass skolaa , kayy , mukaa sakai =.=

Raja Nur Haziqah ; Sayang , mekasihh tauu selama niyy kau caring sgt nan aku . sejakk kau dahh keluar asrama , kau rapat sgt nan aku . . takk kira masa kann ? pergi sini , muka kau , aku & Natasya . pergi sana , muka kau , aku & Natasya . HAHA , macam adik beradik pulakk kan .. 
masalah aku , semua kau tahu . antara aku nan MR N , semua kau settlekan hinggalaa kteuwg berbaik semula . Thanks tauu :*
Aku akan tetap ingat kau bilaa kau dahh pindah nnt . yelaa , kau pindahh bukannye dekat . jauhh pulakk tuu kan ,, kat MELAKA ! fuuhh , takk dpt nakk bermesra nan kau lagy kan syg ? takk dpt nakk meluangkan masa untuk bergosip-II tuu semua kan syg ? OhhMyy , kayy . airmata aku dahh mengalir . 
kayy , whatever happens , please remember , that ILOVEYOU my bestiesss 

Natasya Airina ; haaaaa ! kauu ! cari pasal nan aku ? reject aku ? haaaa ! memey aku takk maafkan ! mwehehe , gurau jee sayang . jgn amekk hati tauu ~ Gurauan semata-II jee niyy :3 yelaa , bilaa lg nakk bergurau nan kau kan ? kau ponn same , sanggup tinggalkan aku sendirian :'(
kayy , sedihh :'( kau `n Raja laa kawan aku yang memahami aku ,, masalah aku , semua korg tahu kan ? thanks selama niyy amekk berat sl aku . aku hargai :) Terima Kasihh :*
Alahai , sedihnyeee ~ daa takk dapat nakk reject kau ann ? dahh takk dpt nakk kacau-II kau waktu dlm kelass nnt :'( dahh takk dpt nak makan-II sekali nan kau kat dlm kelass kan ? Ya Allah , sumpahh sebakk . sorry if selama niyy aku ade sakitkan hati kau k ? aku tahu kau syg aku kan ? HAHA , merepekk laa kau HAFNI ! =.=
seriously , selama niyy kteuwg gaduh , aku taa mengalah , but kau yg dtg terkedek-II pujuk aku kann syg ? haha . sumpahh lawakk bilaa teringat time tuu . kau kejaa aku , tp aku lari dr kau ,, mcm kanak-II ribena pulaa , lari-II dlm kelass , budakk laki tgk jee . ehh , peduli ape :P mwehehe , bergaduh sbb si ALIEN tuu punyee pasal -.-
papepon , itu semua hanya sekadar kenangan yg tidak akan ku lupakan ,, Take Care yee Takitt bilaa kat skolaa baru , jgn terpengaruh sudaa leww , ! hewhew ^^
kayy , whatever happens , please remember , that ILOVEYOU my bestiesss 

Nur Nabila , Nadia Khaleeda & Noor Auni ; Terima kasihh tauu sbb korang memey caring nan aku . lagy-II Nadiott & Nabilott ~ hihi Pandai-II jee kau eahh HAFNI tukar nama orang =.=

haaaaa ! kau , yee , engkau ! NOOR AUNI BIN ASBOL ~ selalu sgt ejek orang kan ? sampai kau buatt orang sakit hati kan ? HAHA , tapi dlm kau mengejek org tuu , kadang-II kau kelakar jugaa . terhibur hati aku . muahaha , Trimasss Auniot ~ :P

Nabilot , kau banyakk ceramah aku ken ? Mekasihh ssgt ,, bila aku malas wt kejea , kau ceramah aku mcm-II kan ? ohh , sungguh terharu . ! kadang-II , dlm ceramah kau tuu , buat aku sedihh . , huhukk ~
lepass niyy , sp laa nak ceramah aku kan ? dengar-II , kau punn nakk pindahh jugaa kan ? kayy , sedihhnyeee laaa ~ :'( lepass niyy , tade dahh org nakk paksa-II aku buat kejea skolaa yg cikgu bg kann ., mostly , and usually , kau yg ceramah aku bagai . , and next year , who knows ? :'( kayy , whatever happens , please remember , that ILOVEYOU my frienddd ~ 

Nadiot , Sorry ssgt kalau skarang aku jarang layan kau . HUHU , almaklum laa , kau kann daa makin rapat nan dakk-II Form 3A kan ? Sombong nan aku :( huwaaa ~ sedihh , ! butt , kau tetap kawan aku yang aku sayang . sometimes , kau ade ceramah aku ken ? Ohh Thank You Aku hargai kau sahabat :)

Since aku takde gambar beramai-II yang ade budakk chubby niyy , aku letak gmbar niyy Abaikan muka sakai kite tuu -.-

Nurhafizah Musa ; haaaaa ! budakk gendutt niyy ~ mwehehe :3 sorry , gurau jee ~ hihi
Fyzaaa syg , mwhehe :3 Shukran jazilan sbb jadi kawan aku selama niyy . Seriously , we alr promised each other right , that we won't fight anymore ? awww ~ okeyy-II , aku harap kite berkekalan macam niyy . tanakk gaduh-II dahh . penaatt =.= hihi
Kebanyakan rahsia aku , semua kau tahu kan sayang ? rahsia kat FB semua kan ? HOHO , maluu :3
Sorry if aku ade sakitkan hati kau , buat kau cemburu semuaa kan . . Takk sengaja tuu :) hihi
Sorry ssgt . and thanks sbb sanggup meluahkan masa demi aku ary tuu . haha ,
eventhough kite berdua jee yg pergi kan ? HUHU , :)
haihh , i heard that u want to move out from that sch too ? ohh tidakkk ! :'( 

sorang-II laa nmpakknyee . 
tapie hopefully , aku dapat pindah kelantan . Pray for me tau ? :(
Thanks sbb selama aku jadi kawan kau , aku ade kutuk-II kau or whatever kayys ? Maafkan aku :'(
Kalau aku dahh takde dalam dunia niyy , kirim kan salam kuu kpd Kitakk yee ? :(
Jgn kau lekaa . kalau dapat pindah skolaa byase tuu , jgn terpengaruh tauu ? :'( kalau kau terpengaruh , aku tembakk kau guna senapang . hewhew ~ :3
lahai , sedihh , , lepass niyy dahh takde sp yg nak gaduh manje-II nan aku lagy .. haha , lagy-II nan kau fyzaaa ! hahaha :3 :P
kayy , lastly , i just want u to know , , ,
whatever happens , please remember , that ILOVEYOU my bestiesss 

Lastly , hope korang happy dengan skolaa baru korang tau :3

ILOVEYOU KITAK COMMUNITY :*

Salam Sayang ,
Si Keding (:

Purple Gal - Kebenaran tidak memerlukan hiasan bunga2 kata ..