//CLICK! Wanyy Wanoo♥











Hye Earthlings ♥ You have stumbled on my blog . Leave your footstep in my Cbox . Follow , and I'll follow you back dear readers :) Thank You ;*

▲ MySelf
♫ MyBebyBoo
▲ MySunshine
♫ MyEndlessLife








Design by : Nurin H.(mygurlz).
Basecodes : Husnaa.
0thers : <3 | <3


Older Post | Newer Post
Rindu DIA ~
Friday, December 9, 2011 | 11:32 PM | 0 Stalker(s)
 Hye awak awak dan awak :P hehe ~
Saya rindu seseorang ~ nak tahu ? alaaa , confirm taa kenal punyee , tayah tahu laa :P biaa saya sorang jee yang pendamkan segala rinduII niyy . haha XD
OkeyyII , straight to the point , saya rindukan kakak saya XD kayy , almaklumlaa , sejakk dyeee masuk U bulan brp tahh . takk ingat dahh =.= , rindu semakin membuakII , HAHA . jgn bangga ea Mie kalau mu bacaa niyy XD
Dia laa kakak kandung saya seorang XD kekadang kami rapat , kekadang kami bergaduh . biasalaa kan , berbagaiII aksi bilaa bergaduh . muahaha :3 diaa tuu kalau daa bergaduh nan kitee kan , , pergghh ! sampai penumbuk sekali dia bagy . but then , kalau dia baikk , ouch ~ maybe ramai yang terpikat . bhaha , , sajeaa nak sakat si gendut niyy XP Don't be angry yeaa my sis ? :P
act , diaa niyy kakak angkat MR N ,, HOHO ^_^ tapi belum rasmi sepenuhnyee XD keke
#BudakAnnurKalauBacaNiyy,, BAHAYA ! So,,JanganBacaYangWarnaMerahNiyyTauu !

ehh ehh , lama lagy laa diaa nak balik rumah :'( 23rd of dec niyy baru diaa cuti . OhhMyy --' tarikh tuu kan tarikh result PMR keluar ? ! YaAllah ! ! jgn kau ikut aku amekk result sudaa laa Mie ,, hewhew XD diaa niyy boleh tahan pandai . pernah dpt TOP STUDENT . kayy , aku bangga jadi adik hang weyy . haha , diaa niyy bolehh laa tahan peramah . kalau budak waddin , mesty kenal diaa an ? HOHO , budak waddin yang ade mase Batch 1992 jelaa . , batch yg lepas dyuwg kluaa , emg taa kenal laa kan . .
Kite rindu awak laa :'( #Cheyy ,, bilaa dia kat rumah ,, nak halau ,, bilaa diaa tkd , nak rinduII segalaa lagyy XD mwehehe :3
Weyy , jgn pikat dyy XD diaa sudaa taken ~ mwehehe :3 BF diaa , fuuyyoo . Baikk ~ tapy nakal . sukaa sgt sakat org XD HAHA , jgn marah ea ABG AH :P
nak ckp sl kakak niyy pulakk , segala rahsia tentang MR N , sume diaa tahu . , ade satu hari tuu , diaa pesan , , " kalau kau taa berjaya , siaaap aa ! aku bocorkan rahsia kau ! " pergghh , cek punyelaa menyirap , " ehh ? asl pulak ? kau dahh janji kan ? :( " dia jawab , " haaaa ! kalau kau tanakk rahsia kau dibocorkan , REMEMBER TO STUDY HARD & STUDY SMART ! jgn asek pentingkan benda lain . ! INGAT TUU ! " OhhAllah ! ? aku daa mcm nak menangis dahh , diaa daa ceramah aku , cair babe . , Thanks Mie :') ILY

**Ini sekadar luahan hatikuu sahajaa XD jangan mu baca sudaa leww wahai Haizum Shamimi XD **

Salam Sayang ,
Si Keding (:

Purple Gal - Kebenaran tidak memerlukan hiasan bunga2 kata ..