//CLICK! Wanyy Wanoo♥











Hye Earthlings ♥ You have stumbled on my blog . Leave your footstep in my Cbox . Follow , and I'll follow you back dear readers :) Thank You ;*

▲ MySelf
♫ MyBebyBoo
▲ MySunshine
♫ MyEndlessLife








Design by : Nurin H.(mygurlz).
Basecodes : Husnaa.
0thers : <3 | <3


Older Post | Newer Post
Maafkan saya :(
Tuesday, January 24, 2012 | 7:09 AM | 0 Stalker(s)
Assalamualaikum wahai ahli kubur~
HOHO , tkdlaa . gurau jeah :3 Assalamualaikum wahai hambaII Allah sekalian alam :)

Hyehyee awok awok yang comel + kacak :) hewhew ~
Daa berhabuk daa blog eden niyy setelah sebulan meninggalkannyee . *sebulan kee ?
Act , update new post niyy pun sbb ade masa lapang kan . kerjaa skolaa pun daa berehhh . so , dengan itu , saya pun mula laa kerja saya sebagai seorang blogger . mwehehe :3

Mood pada hari ini , memang sedih :( sedih yang teramat . 
Hanya Allah Yang Tahu perasaan ku sekarang ini . tktw nak luahkan kat siapee lagi . Hanya pada Allah ku luahkan & Hanya pada blog yg merupakan diari ku ini yang dapat ku luahkan . Allah itu Maha Mengetahui lagi Maha Mendengar ,,

SejakII niyy , banyak masalah yang melanda diri ini . , apa salah diri niyy pun , hanya Allah yang tahu :'(
Maybeee , Allah nak uji diri kitee kann . k takpe , terima seadanyee :'') Kali niyy , daa masuk 2 kalyy bergaduh nan Hamba Allah yang baru sahaja ku kenal yang jugee merupakan kawan satu sekolah . Kenal pun tak sampai sebulan , daa bergaduh , bukan SEKALI , tapy DUA KALI . hmm , dugaan kann . . Tabahkan hati jelaa yang mampu :)

Kepada si DIA , maafkan diriku ini andai TERkasar bahasa dengan awok , TERmarah awok , TERsakitkan hati awok , TERbuat awok terasa , TERmaki awok , TERngumpat awok & yang seangkatan dengannyee . tapy , seriously , Hafni tkd niatt pun nak buatt awok cmtuu . 
Hafni jujur , memang Hafni masih adee perasaan marah terhadap awok , nak sejukkan hati sendiri memang susah :'( Maafkan sayaa wakk .
Walaupun kitee tkd pape , saya tetap sayang awak sebagai SAHABAT , even kitee tak rapat pun kan :)
Cumaa , awak doaII kan laa hati saya niyy cepat lembut + sejuk agar saya tak marah awak lagi k ,
Awak daa banyak kaly pujuk saya , tapyy hati ini memang tak lembut seperti disangkakan . Hanya Allah yang tahu , betapa sakitnyee hati saya bilee dapat tahu yang awak daa pergi dari pandangan mata saya . bukan saya sorang jeah yang sakit hati , kawan baik awak yang merupakan kawan lama awak tuu pun sakit hati sebab awak tak bagitahu kiteorang pun sebelum awak pergi . 
yeee , memang saya tahu yang awak terburuII masa tuu , tapy tkkan laa tk sempat nak bgtahu walau seminit pun ? *k , airmata tibaII mengalir T.T Maafkan saya :'(
Saya tahu , , esokk bersamaan hari RABU 25/1/2012 , awak daa nak balik asrama kan ? k takpee , awak doakan jeah hati saya lembut k ? :''(
Saya doakan , agar awak bahagiaa DISANA , , Jaga kesihatan . Jangan nakalII .
Belajar rerajin yee bilee daa dapat amekk aliran PA tuu :') InsyaAllah saya akan maafkan awak dalam masa terdekat niyy . , 
Terima Kasih sebab daa layan saya dgn baikk selama kitee berkawan .
Saya minx maaf sebab saya tak dapat menjadi kawan yg baik berbanding kawanII awak yang lain :''(

Ya Allah , kau tabahkan laa hati hambaMu ini , agar dapat maafkan si DIA .
Engkau sejukkan + lembutkan laa hatiKu supaya kemarahanKu terhadap si DIA hilang ya Allah :'(
Hapuskan laa segala dosaII ku ya Allah . Hanya pada Engkau ku merayu , memohon . .
ALLAH YANG MAHA MENGETAHUI , MAHA MENDENGAR LAGI MAHA PENGAMPUN .

Doa seorang Muslim untuk saudaranya yang dilakukan tanpa pengetahuan orang yang didoakannya adalah doa yang akan dikabulkan . Pada kepalanya ada seorang malaikat yang menjadi wakil baginya , setiap kali dia berdoa untuk saudaranya dengan sebuah kebaikan , malaikat itu berkata aamiiin dan engkau pun mendapatkan apa yg ia dapatkan.

Dalam kita melangkah , terkadang diuji dgn ujian yg terasa berat , hingga kita terduduk & menangis . Peritnya terasa, tetapi ketahuilah dan renungkan laa kembali ke dalam diri , kerana mungkin airmata yang hadir ketika itu adalah kerana DIA mahu kita menjahit kembali sejadah iman kita yg kian terkoyak , lantaran ada langkahII yg tersasar dari KEIKHLASAN dan KEIMANAN .

Awak , doakan hati saya lembut k :'(

DOA PELEMBUT HATI
Maksudnya:
  1. Taa Haa .
  2. Kami tidak menurunkan Al-Quran kepadaMu (Wahai Muhammad) supaya engkau menanggung kesusahanTaa . .
  3. Hanya untuk menjadi peringatan bagi orangII yang takut yang melanggar perintah Allah .
  4. Al-Quran diturunkan dari Tuhan yang menciptakan bumi dan langit yang tinggi .
  5. Iaitu Allah Ar-Rahman , yang bersemayam diatas 'Arasy .
Khas Untuk Dirimu Wahai " MR A " .

Sekian , Shukran Jazilan :)
Assalamualaikum WRT . Take Care :*