//CLICK! Wanyy Wanoo♥











Hye Earthlings ♥ You have stumbled on my blog . Leave your footstep in my Cbox . Follow , and I'll follow you back dear readers :) Thank You ;*

▲ MySelf
♫ MyBebyBoo
▲ MySunshine
♫ MyEndlessLife








Design by : Nurin H.(mygurlz).
Basecodes : Husnaa.
0thers : <3 | <3


Older Post | Newer Post
PMR Result =.=
Sunday, January 8, 2012 | 5:41 AM | 0 Stalker(s)
Assalamualaikum :* Hye earthlings . hihi ,

Sajea jeah nak buat cerita fasal hari PMR Results keluar . Sorry leww kalau aku terlambat update fasal result . mwehehe :3 
Firstly , kalau nak cerita sl niyy , errgghh , menyeramkan ! 
Fuuhh , memang time tuu , serious takut ., Malam sebelum amikk result tuu jugak buat solat hajat , bace yassin semuaaa . ! :O

By the Time aku dah sampai sekolah , mama suruh g naik pejabat amik rsult . But then , subhanallah . Bila dah amik tuu , SUMPAH berdebar ! -.- Bukak kasut , tarik pintu pejabat , masuk dalam . . Ya Allah , makin sejukkkkkkk ! Tgk cikguII , tgk abg Nik , dye pun tanyee , Yeee ? nak ape ? nak amik result eah ?
Dgn perlahan , menjawab , errrr . . a'ah . . *SLOW ABESSS SUARA AKU* ><
Okayy , nahhh . . ini slip awak . , Tahniah yeee .

Ya Allah , terus mengalir airmata aku :'( Sumpah result terukkkkk ! :'((
Then abg nik suruh tndtgn semua . Terus keluar pejabat , pakai kasut , g tandas cuci muka , masuk kereta & teeeeeeeetttt ~ MAMA TANYA , mana slip kau ? amekkkk kauuuu ! Mama terkejut :O
Sorry maaa . Hafni tak dpt buat yang terbaik :'(

tkplaa , Nasi dah jadi Bubur ann ? Memang lepas tuu aku terus DOWN gilaa :'(
Seminggu deactivate FB , langsung tak rasa rindu nak online . Alhamdulillah , maybe Allah just nak uji aku . kayy , aku terima seadanya :'> myb ade hikmah disebaliknyee kan ? Who Knows ? ^^

Tapi before aku deactivate tuu , ade sorang kakak niyy UP kan semangat aku . Alhamdulillah . Thanksss kakkkkk :*
Kakak kpd Muhd Nazmi Md Apandi ., Dia niyy sungguh baik hati ^^ Espeacially bilaa WTW or Comment nan dia . Dia sporting ^^ walaupun aku kenal dia dalam FB jeah . tk tgk dpnII lagy ann ~ HAHA :'D

Niyy laa kataII dia ^^ Alhamdulillah . Thanks Kak ~
Tapi sebelum tuu , akak niyy ade tag Hafni on her current status .
|
|
|
V

KataII kakak niyy membuatkan aku UP . but after that , SEMANGAT aku dah naikk :D hihi
Terhutang budi laa kowtt ^^ hehe . Kak Nur Afiqah Binti MD Apandi , Terima Kasih atas nasihat anda . Jasa mu akan ku kenang . Echeyy ^^ hihi 

Tkplaaa , skg dahh tahun 2012 ken ? kayy , now . . aku nak Tutup Buku Lama , Buka Buku Baru :'D

No Boys , No Cry :')
PMR dah lepas , and now , SMA menunggu ~ *SijilMenengahAgama*
Papa ade ckp , nnt SMA buat betulII . Papa tk kesah kalau PMR lulus or gagal , tapi ape yg Papa nak kan , ialah anak dy LULUS SMA . Dy ckp , SMA laa yg boleh bwk kite masuk manaII U , sbb semua U senang mengambil org yg ade Sijil Agama niyhh . okayokay , i'll try my best for u dad :'D

Kekadang teringat kataII papa , , Menyesal pun ade bile tk belajar betulII . k tkpe , niyy kan tahun baru , azam baru , so , ape yg aku akan buat skg , aku akan banggakan ibubapa aku dgn keputusan yg bakal ku perolehi . 

InsyaAllah , Allah Hablaq Hasis Fiq ^^

Sekian , Assalamualaikum . Take Care , Thank You :*