//CLICK! Wanyy Wanoo♥











Hye Earthlings ♥ You have stumbled on my blog . Leave your footstep in my Cbox . Follow , and I'll follow you back dear readers :) Thank You ;*

▲ MySelf
♫ MyBebyBoo
▲ MySunshine
♫ MyEndlessLife








Design by : Nurin H.(mygurlz).
Basecodes : Husnaa.
0thers : <3 | <3


Older Post | Newer Post
Berdamai dengan Masa Lalu~
Saturday, May 12, 2012 | 10:35 AM | 0 Stalker(s)
Makin lamaa , makin menghilang ~ *itulah ayat kawan aku bagi :( ooppss sorry ~*
ASSALAMUALAIKUM :)



Orang atas siapa ? k jangan tanyee :)
Maybe adee yangg tahuu , and adee yangg tak tahuu kenn ? k secara jujur , he's my only beloved adopted brother :) Memang setakatt nyy , ramai lhaa jugaa cemburu sebab budakk atass nyy ramaii peminatt~
So , takde lhaa aku heran sgt nan peminat-II dia . As long as I can contact him :)
He stayed at Kota Tinggi , tapyy sebetulnya di Nogori 9 . Wuuuuu , jauhhh tuu -.-
Info ttg dia ?
Muhammad Nur Hasif
13 Years Old , 10 July 1999
Kota Tinggi , Negeri Sembilan 
Anak ke-4 dari 4 adik beradik
Number phone ? *Minta sendiri . HEHE ^^

Act , aku nakk luahkan perkara sebenar . Siapa yang terbaca and taknakk baca tuu , boleh blaaaa _|_
Ooopsss , hehe . GURAUU ^^ SORRY
Aku gaduh nan dyee for almost 3 weeks maybee ? sebab perkara kecikk jee .
tapy lelama masalah nyy makin besar . Fuuhh --' DUGAAN bagi aku . and ALHAMDULILLAH , berdamai lhaa kami pada hari Sabtu , 12/5/2012 , jam 10 malam :)
ALLAHU RABBI , tensyen akuu semakin menurun . Before this , tensyen aku tahap maksimum , sampaikan kertas periksa SEJARAH 2 & PENDIDIKAN AL-QURAN DAN AS-SUNNAH aku takk terjawab . Tambah lhaa tensyen akuu knn :<
Bilee study , satuu hapee takk masukk even daa bacee doa halau Syaitannnn~
Jujur aku ckp , akuu tkpena nanges sbb insan bergelar LELAKI @ KAUM ADAM .
eventhough dia hanyelahh ADIK ANGKAT , tapyy akuu daa anggap dia as ADIK KANDUNG akuu .
Dia lhaa yang menghiburkan hati aku bilee aku tgh sedih :) Thanks adikk sebab bagi peluang terakhir :*
InsyaAllah akakk akan ubahkan bendee dulu yang buruk menjadi baik . insyaAllah , AMIINN !

Last but not least , ILOVEYOU MY BELOVED BROTHER <3

Bilee berjauhan tuu , jangan lupee orangg siniee yeee :) My Prayers Are Always With You .

Sekian , ILY 545 ~
Assalamualaikum :*